Dealer Grabo Polska – Elwar S.C.
Jesteśmy do dyspozycji naszych klientów, zapewniając kompleksowe wsparcie techniczne. Niezależnie od tego, czy produkt został zakupiony przez przedsiębiorstwo czy użytkownika indywidualnego, w przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów z przyssawkami Grabo służymy pomocą. W ramach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego oferujemy szybką i sprawną obsługę zgłoszeń. Gwarancja realizowana jest w systemie door-to-door, co oznacza, że nie muszą Państwo martwić się o transport urządzenia do serwisu. Odbieramy je z dowolnego miejsca w Polsce, a po naprawie dostarczamy bezpośrednio pod wskazany adres. Wszystko po to, aby nasi klienci mogli jak najszybciej wrócić do pracy z produktami marki Grabo.
W celu zgłoszenia problemu lub usterki należy wypełnić formularz reklamacyjny. Potwierdzenie otrzymają Państwo na podany w formularzu adres e-mail, a następnie w ciągu 2 dni roboczych skontaktuje się z Państwem nasz doradca techniczny. Podczas rozmowy należy wybrać dogodną formę spotkania, np. wizytę Doradcy Technicznego w zakładzie pracy lub na placu budowy, przez telefon lub online.
Wiemy, że możliwość skorzystania z szybkiej pomocy serwisowej ma ogromne znaczenie dla naszych klientów, dlatego stale inwestujemy w rozwój kompetencji naszego zespołu oraz udoskonalanie procesu napraw gwarancyjnych. Dzięki temu oferujemy najwyższą jakość usług, a także skutecznie rozwiązujemy ewentualne problemy. W ramach wsparcia technicznego nie tylko realizujemy naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne, ale również doradzamy w zakresie doboru odpowiednich uchwytów do przenoszenia płyt Grabo, ich obsługi oraz konserwacji. Zapraszamy do kontaktu!